viernes, 26 de febrero de 2010

COMISSIÓ 25é ANIVERSARI: RESUM 2ª REUNIÓ INFORMATIVA


El dimecres 24 ens tornàrem a reunir alguns dels organitzadors en el local de la comparsa per a continuar parlant de les celebracions del nostre 25é aniversari. Per a qui puga interessar tractàrem els següents temes:

1) Ja hem començat amb la recerca de fotos de la comparsa. Des d’ací voltem tornar a insistir en la importància de la col.laboració de tots els mudèjars, perquè al final tothom voldrà vóre’s. Són especialment valuoses les fotos dels primers anys, però totes valen (fotos d’esquadra, capitans, dames, rodelles, “foto-matons”, fotos “pacorres” o de moments graciosos, etc.), en paper, escanejades o digitals. Per favor, qui les tinga disponibles que les faça arribar a algun membre de la comissió. D’aquesta manera tots podrem gaudir d’elles.

2) També està en marxa la redacció de la crònica de la comparsa i d’alguns articles que aniran per al llibre. Recordem que qualsevol pot escriure i participar.

3) Està valorant-se la possibilitat de fer una exposició dels trajes que hem utilitzat durant estos 25 anys, capitans inclosos. L’exposició es realitzaria en el nostre local i aniria acompanyada d’una selecció de panells amb textos i fotografies (les que pugam aconseguir) de capitans, esquadres, etc. Faran falta teles, maniquins…

4) Decorarem el local durant les festes de 2010 i 2011. Qui tinga alguna idea o vulga participar que ens ho faça saber.


5) IMPORTANT!: S’han presentat algunes propostes per a fer un escut o logo del 25é aniversari i també de camisetes commemoratives. En la pròxima reunió, que serà el 31 de març (dimecres) aprovarem els dissenys definitius, així que tothom que vulga opinar i votar que acudisca!. La proposta que guanye es debatrà en la pròxima assemblea de directiva.

6) Encara que anem a ajustar-nos al màxim a les nostres modestes possibilitats econòmiques, estem bustant la manera de financiar totes aquestes activitats. Si volem celebrar el nostre aniversari com cal haurem de contribuïr, encara que simbòlicament, en les despeses que podem tindre. Per altra banda estem pensant en buscar patrocinadors i algunes iniciatives per a recollir diners (fer un calendari, alguna actuació, etc.).

Recordem que, com hem dit, la següent reunió serà el dimecres 31 de març. Ànim que ja estem en Mig Any!!!.